Lid worden van HSV Het Zijpe

Wilt u ook lid worden van deze sportieve gezellige vereniging die zowel boot als kantwedstrijden organiseert neem dan contact op met ons secretariaat,

secretariaat  infohetzijpe@gmail.com

Kosten lidmaatschap HSV Het Zijpe,
  • Vispas               € 35,00
  • Jeugd vispas     € 20,00
en eenmalige kosten voor nieuwe leden van € 2,00

klik hier voor de  :  HSV Nederland vispas

Möchten auch Sie Mitglied in diesem sportfreundlichen Verein werden, der sowohl Boots- als auch Spitzenwettbewerbe organisiert, wenden Sie sich bitte an unser Sekretariat,

Sekretariat infohetzijpe@gmail.com

Kosten der Mitgliedschaft HSV Het Zijpe,
Angelpass € 35,00
Jugendfischerpass € 20,00
und einmalige Kosten für neue Mitglieder von 5,00 €

Klicken Sie hier für den Angelpass des HSV Niederlande

Ik ben lid van meer dan één vereniging. Kan ik geld terug krijgen?
Let op: dit geldt niet voor de JeugdVISpas  Bij iedere vereniging waarvan je lid bent krijg je de VISpas. De VISpas is namelijk het bewijs van lidmaatschap van die verenigingen. Maar slechts bij één van die verenigingen hoeft u de landelijke afdracht te betalen. Daardoor wordt het een stuk goedkoper om van meerdere verenigingen lid te zijn.De afdracht aan de landelijke organisatie is €15,-. Bij een tweede lidmaatschap worden er slechts administratiekosten gerekend á €3,50.Via www.vispas.nl kun je direct de extra VISpas kopen, mits de VISpas betaald is. Je kunt de te veel betaalde afdracht terugvragen via www.sportvisserijnederland.nl. Na het invullen van het formulier en door de drie stappen te doorlopen ontvang je het te veel betaalde bedrag z.s.m. teruggestort op uw rekening.