2e Clubwedstrijd 15 december

Zondag, 16 december 2018

Zaterdag 15 december stond de tweede clubwedstrijd van het seizoen 2019 op het programma. Vertrekpunt was dit keer de Bergse diepsluis te Tholen. Onder een fris briesje en met 21 man zijn we rond 8 uur vertrokken naar de Goese sas. Hier en daar kwam er gelukkig een visje boven  en wat bij de eerste vis al een verbetering was van 100% ten opzichte van onze eerste wedstrijd. Met een aantrekkende wind uit het oosten naar 5 bft werd het in de middag toch wel fris. Totaal is er deze dag 9.02 meter aan vis ( schar ) gevangen en heel veel krabben. Winnaar bij de junioren is Toine Twigt geworden met 22 cm en bij de senioren Jan Twigt met 1.25 meter.
Na afloop de verloting met mooie prijzen waaronder wat hele mooie kerststukjes en kersttakken gesponsord door de familie Commandeur. Bij het verlaten van de boot kregen we allemaal nog een heerlijke (kerst) kip gesponsord door Benjamin Rottier. Winnaars gefeliciteerd en sponsors bedankt voor de mooie prijzen en kippen. Het bestuur wenst iedereen hele fijne feestdagen en hopen jullie in het nieuwe jaar weer te zien bij onze wedstrijden.