Verslag 5e clubwedstrijd kant Domburg Oase

Zondag, 25 maart 2018

Zaterdag 17 maart stond alweer de 5e clubwestrijd kant op het programma met als locatie Domburg Oase. Om 5.45 uur de wekker gezet en volle moed uit bed gestapt. De avond ervoor was het weerbericht niet heel positief met een 5Bft uit het noord oosten en kans op sneeuw. Op de badkamer toch even uit het raam gekeken en ja hoor een witte wereld. Om 6.45 uur gezamenlijk richting Domburg gereden met af en toe 50 km per uur. Daar aangekomen waren er totaal 7 toch wel zeer gemotiveerde vissers die de kou en sneeuw voor lief namen en na het inschrijven richting waterlijn gingen met de hoop de wind in de rug te hebben, maar dit bleek een droom. De wind kam volop van de zijkant en met de sneeuw erbij toch wel heel erg koud. Na gezamenlijk overleg besloten om een poging te gaan wagen en na een uur te evalueren of we blijven of toch naar de kachel terug te gaan. Na een uurtje vissen had Benjamin met zijn laatste draai een botje van 21 cm en verder was er nog geen vis gevangen. Rond 10 uur het strand achter ons gelaten en weer terug naar huis het was gewoon niet te doen met zoveel wind en temperaturen onder het vriespunt.