3e bootwedstrijd grevelingen

Dinsdag, 19 december 2017

Zaterdag 16 december stond alweer de 3e clubwedstrijd boot op ons programma. Locatie was de Grevelingen met als vertrekpunt Den Osse. Met totaal 21 vissers om 8.00 uur vertrokken uit de haven naar de veel belovende visgronden.
Onder winterse omstandigheden met veel wind en hagel was het best frisjes. Na een paar keer verkassen en wat vissers die links op de boot stonden en rechts aan het vissen waren en andersom wat resulteerde in knusse knooppartijtjes zijn er toch wat vissen aan boord gekomen. Totaal 31 vissen met een lengte van 6.33 meter niet bepaald een vetpot, maar altijd beter dan helemaal niets. Job Bakker wist de dag als winnaar af te sluiten met 4 vissen en totaal 0.98 meter gefeliciteerd Job en vooral die draai met twee wijtingen was scherp gevist :)
Tijdens het terug varen de prijsuitreiking en verloting gedaan met weer mooie prijzen in de kerstsfeer. En als afsluiting natuurlijk voor iedere deelnemer de kerst kip.
Als afsluiting wenst het bestuur van Hsv Het Zijpe iedereen hele fijne feestdagen en een gezond en visrijk 2018 toe.