2e clubwedstrijd boot vervist

Zondag, 26 november 2017

Vandaag stond de tweede clubwedstrijd boot weer op het programma met als vertrekpunt de bergsediepsluis te Tholen. Totaal zijn we met 18 vissers de plas opgegaan om er een mooie gezellige dag van te maken met hopelijk wat mooie vissen. Onder deze 18 sportieve vissers waren 16 senioren en 1 junior die voor de competitie vissen en Nico als opstapper.
De dag begon met rustig en zonnig weer, maar dit veranderde in de loop van de ochtend in een stevig briesje met af en toe winterse neerslag. Uiteindelijk zijn er nog 141 vissen met een lengte van 30.84 meter gevangen waaronder wijting, schar, steenbolk. Ook wist Jaap Versendaal een pitvis te vangen van 18 cm die een vermelding krijgt in de recordlijst. Onze nieuwe junior Toine Twigt kwam voor het eerst mee om eens te kijken of hij het vissen vanaf de boot wel leuk zou vinden en wist zelfs drie mooie vissen te vangen. Bij de senioren heeft Jan Twigt gewonnen met 16 vissen en een totale lengte van 3.57 meter, gefeliciteerd Jan!
Op de terugweg na de prijsuitreiking is er nog een verloting geweest met weer mooie prijzen. Al bij al was het weer een gezellige dag.